6 Mayıs 2013 Pazartesi

Gripin - BEŞ

Gripin Beş Bence Oldukça Güzel Bir Şarkı Yapmışlar Videosu Alta Şarkı Sözlerinide Ekledim Belki Ezberlersiniz :)


ŞARKI SÖZLERİ:
Yalnızlıktan unutuldu benim adım, 
Siz üzülmeyin ben alışığım. 
Kedim bile uğramazken evime, 
Çift kişilik yatak benim neyime? 

Dört işlemden ibaret, 
Parmak hesabıyla bütün hayatım. 
Eksildikçe saatler ömrümden artıyor, 
Gelecek telaşım. 

Anlattıkça bölmüşüm umutlarımı 
duvarlara çarpa çarpa 

Uyandım 
Saat üç, dört, beş 
bana hiç fark etmez 
Ne zaman çalınsa kalbim 
Derler ki bir arkadaşa bakıpta çıkacaktık 

Kalan umutlarımdan birini seçip 
Hepsini hepsini hep kaybettim 
Şimdi kendimden geri ne kaldı ne kaldı 
kimseler duymadı sadece duvarlar ağladı 

Düşün düşün hep bir sonraki adımı, 
Bu yüzden unuttum ben yaşamayı. 
Peşin peşin söyledim lafımı, 
Acımadan kannattılar yaralarımı. 

Dört işlemden ibaret, 
Parmak hesabıyla bütün hayatım. 
Eksildikçe saatler ömrümden artıyor, 
Gelecek telaşım. 


ŞARKI:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder