28 Şubat 2013 Perşembe

Küçük Sorunlar Ve Oyuna Başlangıç

Bir kaç güzel hikayeden bahsetmek istiyorum şu oyunlar varya oyunlar ya nedense her anne baba bilgisiyarı sadece ve sadece oyun sanıyor oysaki bilgisiyar sadece oyun değil tamam oyunda oynaya biliyorsun ama sadece oyun oynamıyorsun internete giriyorsun,muzik dinliyosun,film izliyosun vs vs... sadece oyun sanmaları biraz saçma size uzun soluklu mta hikayemi anlatayim. ilk önce mta Gta San Andreasın Multiplayer Versiyonudur günlerden bir gün ben yine girdim oyuna birisiyle tanıştım clanı filan varmış 2 gün oynadım 1 clana girdim direk. savaşlar filan yaptık clan savaşları oldukça güzel geçti eglendik fakat insan herşeyden sıkılır işte :) bende sıkıldım oyundan bilgisiyara format attım ve  bum birdaha da yüklemedim bitti benim için artık gta san andreas degil gta Iv (4) oynuyorum ama aslında gta V (5) i bekliyorum rockstar games'in popüler oyunlarından biri. bakalım neler olucak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder